Sunday, February 8, 2009

TIDUR DAN TELEFON BIMBIT..(CAMPUS QUIRK)

telefon bimbit memberi kemudahan pada masa kini


Dah banyak kali ar aku perhati kawan-kawan aku..elok-elok je dia tengah tidur kan tup2 bunyi la nset. Eh, sedar pulak dia. Heran betul aku. Ye la, sebelum ni aku bukan main lagi kejut dia. Semakin lena ada la dia tidur..aisyyy..

Aku fikir ada daya penarik ke dekat nset dia, banyak la aku fikir. Tapi aku tak ada jawapan pun untuk semua tu. Kalau nada dering nset orang tu kuat takpe la plak kan, ni bukan tau..dia vibrate..ermm, macam-macam kan..

Tapi aku tak kisah itu semua. Tiap orang ada ragam masing-masing kan. hidup mesti kena ceria. Perlu bergantung dan yakin pada diri sendiri.


menurut nurbaya, memang betul itu semua. termasuk dengannya juga. heran kan, tp aku pun same jugak, asal jer bunyi telefon aku terus sedar. ajaib.kiki. memang dah lumrah kot.

No comments:

Post a Comment

About Me

My photo
aku ada dua mata.. dua telinga.. dua tangan.. satu hidung.. dan yang lain kalau awak nak tau tanya la aku sendiri eh..ahaks.

..AliN..

..DeAL0va..

AlOhAi..

Hai..Sudi-sudikan la korang baca dan komen blog aku.. kalau ada salah dan silap ampun maaf dipinta. Enjoy…