Sunday, February 8, 2009

PERJUMPAAN MEGA FKP

pelajar komunikasi tahun tiga

Apabila sebut saja perjumpaan mega aku terus terang ar yang aku ni malas sangat nak pergi. Bukan pe aku rasa malu sangat-sangat coz aku x dapat pun anugerah dekan. Bukan aku tidak berusaha tapi belum rezeki. Bila agaknya aku nak dapat pointer 3.60 keatas ye..aku teringin sangat-sangat..


Pada member aku yang dapat anugerah dekan tahniah ar, aku jeles ngan korang semua..satu hari nanti aku akan berada di tempat korang jugak. Aku harap tercapai segala apa yang aku impikan..


Dalam perjumpaan tu aku asik teringat je kata-kata amanat dekan, Prof Datin Sri Hjh Mizan Adiliah..dia cakap bukan senang nak berjaya jika tidak berusaha bersungguh-sungguh. Perlu bekerja keras dan bukan untuk main-main keran belajar bukan satu perkara yang mudah tambahan pula USIM menggunakan dua bahasa penggantar iaitu bahasa arab dan bahasa inggeris. Aku perlu berusaha bersungguh-sungguh untuk dapat pointer 3.60 keatas..i hope..


Pada kawan-kawan aku yang sama seiring dengan aku tu belajar la bersungguh-sungguh. Aku pon nak korang dapat anugerah dekan gak..biar kita lawan budak-budak yang sedia ada dapat anugerah tu. See ye..chaiyyok!!

No comments:

Post a Comment

About Me

My photo
aku ada dua mata.. dua telinga.. dua tangan.. satu hidung.. dan yang lain kalau awak nak tau tanya la aku sendiri eh..ahaks.

..AliN..

..DeAL0va..

AlOhAi..

Hai..Sudi-sudikan la korang baca dan komen blog aku.. kalau ada salah dan silap ampun maaf dipinta. Enjoy…