Wednesday, February 11, 2009

FRIENDSHIP DAY

bersama teman seperjuangan

PERSAHABATAN ITU SEPERTI TANGAN DAN MATA...
SAAT TANGAN TERLUKA MATA MANANGIS..
SAAT MATA MENANGIS TANGAN MENGHAPUSNYS.
"SELAMAT HARI PERSAHABATAN SEDUNIA"

tanggal 09 febuari 2009. aku terima mesej daripada kawan aku.noan..thanks coz the wish.aku betul-betul lupa. sebenarnya aku tak tahu pun bila hari persahabatan sedunia tu.hihi. tak kisah la janji persahabatan kitaorang ceria selalu.

tiba-tiba aku teringat dekat kawan-kawan lama aku masa sekolah dulu-dulu. kemana menghilangnya diorang semua ya. kebanyakan yang aku dengar diorang dah kahwin. aku tumpang gembira la untuk diorang.

buat kawan-kawan seperjuangan aku, belajar rajin-rajin. semoga apa yang korang nak semuanya tercapai. aku harap persahabatan kita terus kekal selamanya. tabah dalam menghadapi ujian hidup. aku tetap sayang korang semuanya.kiki.

1 comment:

About Me

My photo
aku ada dua mata.. dua telinga.. dua tangan.. satu hidung.. dan yang lain kalau awak nak tau tanya la aku sendiri eh..ahaks.

..AliN..

..DeAL0va..

AlOhAi..

Hai..Sudi-sudikan la korang baca dan komen blog aku.. kalau ada salah dan silap ampun maaf dipinta. Enjoy…