Thursday, February 5, 2009

MY HERO



seluruh keluarga

sebut sahaja hero banyak maksunya..ada sesetengah orang hero bagi dirinya adalah kekasih hatinya. bagi kanak-kanak pula hero banyak maksud, ada yang cakap spiderman, atromen dan sebagainya. hero adalah insan yang kita kagumi dalam kehidupan seharian.

bagi saya heronya mestilah my dad!!! ayah.. kaulah segalanya bagiku. tetapi aku perlu redha dengan ketentuan ilahi keran hero bagiku sudah lama pergi menyambut panggilan ilahi. semasa itu aku berumur 11 tahun. aku tidak mengenali lagi apa itu kedewasaan hidup yang akan mendatang.

semasa itu aku sentiasa berfikir apa kesudahan hidup aku tanpa ayah. tetapi aku mesti tabah untuk meneruskan kehidupan ini. bukan apa orang yang hidup mesti teruskan hidup dan sabar akan ujian yang akan dihadapi.

sehingga kini aku kagum dengan diriku kerana aku boleh meneruskan hidup. ibu...aku ucapkan terima kasih kerana menyedarkan aku untuk terus yakin dalam hidup ini. tanpamu disisi aku rasa hidupku bagaikan angin. terima kasih atas segalanya. akanku balas segala jasamu.

aku berharap semoga arwah ayahku berada ditempat yang diredha oleh allah. walaupun aku tidak dapat membalas segala jasanya aku harus menebus segala jasamu dengan beriman pada yang satu. disamping itu juga setiap doaku akanku panjat untukmu..semoga ayah tenang disana..amin.

No comments:

Post a Comment

About Me

My photo
aku ada dua mata.. dua telinga.. dua tangan.. satu hidung.. dan yang lain kalau awak nak tau tanya la aku sendiri eh..ahaks.

..AliN..

..DeAL0va..

AlOhAi..

Hai..Sudi-sudikan la korang baca dan komen blog aku.. kalau ada salah dan silap ampun maaf dipinta. Enjoy…